maandag 31 januari 2011

Aarbeientoren


Een ander manier om van je puinafval af te komen is het maken van een kruidenspiraal of aarbeientoren. Eerder heb ik al bericht over mijn kruidenspiraal. Voor dit jaar staat een aarbeientoren op mijn lijstje. Aarbeien moet je dicht bij de boterhammen situeren. Je moet er veel langs lopen en er lekker van kunnen snoepen. Een aarbeientoren is dan heel geschikt om op een beperkt aantal vierkante meters toch redelijk wat aarbeien te kunnen verbouwen. Hier ben ik begonnen met het maken van een aardbeientoren. In de gaten die ontstaan ga ik aarbeien planten. De ronde maak ik van kapotte troitoir en grindtegels, ik doe puin en zand in de midden en bouw hem van groot naar klein. Bovenop een mooie indische kers (ook lekker in sla en voor de kappertjes). Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Zoekresultaten