woensdag 16 maart 2011

smederij (8)

En dit zijn de vorderingen. Afgelopen week is er de hele week gesmeed. Eén deel van de ballustrade is klaar. Deze onderdelen moeten nog aan elkaar gezet worden en dan geplaatst worden, samen met de palen.
Ik ben diep onder de indruk, ik begin nu pas in de gaten te krijgen dat het wel best wel bijzonder is wat we aan het doen zijn.
Een eigen smederij is al bijzonder maar dan ook nog een erg bijzonder ontwerp en erg mooie creatieve uitvoering!
Het is ook wel weer een mega klus. Voor het smeden én assembleren hebben we per deel 1 week nodig. In totaal worden het zeven delen. Drie aan de lange zijde en twee aan de kort zijde voor de ballustrade boven. En dan beneden nog twee delen.
Overal waar ik kom zie ik smeedwerk. Ik begin ook het vakmanschap te herkennen, het gewone recht toe recht aan hekwerken en de kunststukken.

Voor mijn schoonzus: I am very impressed by the work and by the looks. It is really very beatifull and special.



Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Zoekresultaten